Bedömning ungponny

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Fialotta999
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 885
F

Fialotta999

Är lite ny på detta med bedömning på hopptävlingar så jag behöver lite information från er som vet. Har läst lite trådar om dom olika typerna av bedömningarna men är det så att man aldrig rider omhoppning med ungponny eller vad??:confused:

Sv: Bedömning ungponny

Ungponny får aldrig gå omhoppning.
Undantaget är för 6årig ponny som gjort två felfria ritter (avd B) i minst den klass den startar i avd A. Den får alltså hoppa t.ex LD och LC i avd A om den har gjort två felfria rundor i LC avd B.

Sv: Bedömning ungponny

Tack för svaret! Kort och koncist. Kanon :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 736
Senast: Redfox
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 521
Senast: Mirtai
·
Dressyr Är som så många andra uppriven och tagen efter Helgstrand-fimerna, men kanske mest frustrerad över känslan att det liksom går utför med... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
10 602
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka