Behöver tips,julklappsbyte ca 100:-...

Fibusen

Trådstartare
Vi vuxna ska i jul ha med oss en klapp för ca 100:-,ska passa kille/tjej 20-70 år. Jag har aldrig gjort något liknande men jag är jättetaggad att både hitta på något,se vad jag får,och såklart,vad alla andra hittat på! :D

Dessvärre har jag total idétorka.... Tips tack? :D
 
Mitt tips är att gå till typ lågprisaffär och kolla efter något kul sällskapsspel! Själv köpte jag ett maxi yatzy till ett julklappsbyte där maxpriset var 20 kr:)
 
Jag brukar försöka köpa något lite lyxigare som man själv inte hade köpt till sig själv. Kanske gå till en delikatessbutik och köpa en liten liten flaska av deras finaste tryffelolja, eller lagrad balsamico?
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 283
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 467
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 064
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 174
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp