Behöver hjälp med Wow

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sofajjah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 211
S

Sofajjah

Nu har jag klantat mig, jag har inte The burning Crusade utan bara det vanliga wow. Så då skulle jag ladda ner The Burning Crusade i 10 dagar gratis, men självklart så funkade inte det, nedladdningen stannade.
Så nu går det inte komma in på Wow på min dator eftersom jag inte har Burning Crusade och nu måste jag ha det för mitt konto är antagligen låst till det.
Kan man typ ändra kontot på nått sätt så det inte är låst till Burning Crusade längre?

Det blev lite konstigt skrivet, hoppas nån förstår vad jag menar...

Sv: Behöver hjälp med Wow

Du kan spela "vanliga" WoW även med ett konto som har BC aktiverat, det är inga problem...

Om jag hade varit du hade jag ringt till Blizzards tekniska support Sweden: 0200 897073 (free).. tror det enda sättet att fixa sitt konto är att antingen maila eller ringa dem (maila tar evigheter så säkrast är att ringa)

Har du testat att installera om wow? Vad får du för felmeddelande när du öppnar wow?..

Hittade detta på deras forum.. kanske är till ngn hjälp?

5) Expansion is already installed

If when installing and you receive this mesaage it is possible that you may have already installed the expansion or that there was an error during that process.

Somehow the program is finding a "Expansion.MPQ" file in the World of Warcraft\Data\ folder as well as other expansion files.

You will need to delete the World of Warcraft folder and reinstall the game.

Hmm... Hade visst fel...

"Can I still login to my existing World of Warcraft game-client once I have upgraded?
No, once you have clicked on the 'Confirm' button on the trial page you will only be able to login by using The Burning Crusade game-client for the duration of the trial. For this reason, it is advisable to download The Burning Crusade, or borrow it from a friend, prior to beginning the trial."

Ja, jag har testar att installera om det. Men det funkar inte.
Så här står det när jag försöker logga in:

Your account is authorised to the Burning Crusade expansion, but the computer you are playing on does not contain Burning Crusade Data. To play on this machine with this account, you must install the Burning Crusade.

Så om jag tar bort Expansion.MPQ filen, kan jag bara ominstallera det och så funkar det..lr?

Senast ändrad av en moderator:

Det den där tabben har jag gjort också. Jag väntade i 10 dagar. Sedan gick det bra igen. Kändes enklare än att mecka med att försöka radera rätt fil, installera om etc.

Jo, det har jag. Går det installera det på två datorer? Trodde inte att det gick.

Jadå, det går att installera på hur många datorer som helst. Det enda du behöver nyckeln till är att skapa/uppgradera kontot.
Och du kan ju bara spela på en dator i taget ;)

Från början gick det ju inte att ladda hem spelet och då tror jag det till och med stod när man skulle skapa ett trial-konto att man skulle låna skivorna från någon kompis.

samma sak har hänt mig och orka vänta i 10 dagar :/

Jag gick in på en game butik och frågade vad man kunde göra för att få bort de ochs dom sa att man kunde testa att avinstallera spelet och installera de igen ,

Liknande trådar

Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 238
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka