Behöver lite råd!

Sv: Behöver lite råd!

Jo om man som Mysaan inte är riktigt ok i kroppen - som ni ser fick hon inte ens ett tack för hjälpen heller..
Skitfolk finns det

Chokladmousse skrev:
Herregud, så jobbigt är det väl inte att mocka. Jag mockar 7 boxar varje dag, det är inte särskilt jobbigt.
För mig tar det 1 timme att mocka 1 box eftersom jag måste ta det superlungt för att öht klara det. Hade jag varit helt frisk hade jag bara ryckt på axlarna och mockat.

I vårat stall gör vi så att vi ställer in hästarna oavsett om boxarna är mockade eller inte. Dels för att det kan bli farligt att lämna 1,2 eller 3 hästar ensamma kvar ute när man tar in resten, men också för att OM det hänt hästägaren något allvarligt som gör att denna inte kan ta sig till stallet och inte har en tanke på att ringa någon annan och be om hjälp så står dennes hästar iaf inne i sina boxar och har fått något kilo hö att tugga på. :)

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 332
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: MiaMia
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 159
Senast: Mint
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka