• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare mai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 942
M

mai

ve nån vad de här e för nått, hoppförbud, måste ha PGskor, nått i knäna. nån som vet vad det är för nått?

Sv: Benfel

Hur ska vi veta det?
Det måste ju den som satt hoppförbud på hästen veta. Speciellt då det rekomenderas pg skor och att det är något i knäna. Har du varit till en klinik å kollat hästen ordentligt, med röntgen?

Nejj, nejj jag ska inte köpa hästen, det är min medryttarponny, jag ville bara veta vad e va för jag kommer inte ihåg vad de hette, ägare fic inte veta när hon köpte han, å han e på bete ti om nån veca så jag undrade bara vad det var om det var nån som visste.
Eftersom vi inte har kontakt på sommarna så frågade jag er.

Men som du ställer frågan kan det vara allt mellan himmel och jord ju.
Och man måste inte köpa en häst för att ta den till klinik. Och du borde ju kunna kontakta ägaren även om det varit sommar. Är man orolig för "sin" häst så är man.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 998
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Nån som vet hur jag kan hjälpa min shettis med mycket mjäll och tjock päls? Hon tycker mycket om att bli borstad och kliad överallt.
Svar
4
· Visningar
483
Mat Känns som jag är sista personen som söker recept på fisk. Men har en sambo som upptäck sen tid tillbaka det med fisk är ganska gott... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 881
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka