Lingon7

Trådstartare
Idag ska vi åka och träna på benhamra, men eftersom att det var så längden sen man var ute har vi tyvärr glömt adressen. Ni som vet, ni vet att det inte finns någon riktig adress. Men ni som rider där vilken adress brukar ni lägga in? Tacksam, för snabbt svar.
 
Idag ska vi åka och träna på benhamra, men eftersom att det var så längden sen man var ute har vi tyvärr glömt adressen. Ni som vet, ni vet att det inte finns någon riktig adress. Men ni som rider där vilken adress brukar ni lägga in? Tacksam, för snabbt svar.
Det första som kom upp när jag googlade Benhamra var deras Facebooksida med adress och vägbeskrivning och karta. Kolla det. Om det nu är rätt Benhamra vill säga?

https://m.facebook.com/storabenhamra/
 
Idag ska vi åka och träna på benhamra, men eftersom att det var så längden sen man var ute har vi tyvärr glömt adressen. Ni som vet, ni vet att det inte finns någon riktig adress. Men ni som rider där vilken adress brukar ni lägga in? Tacksam, för snabbt svar.

Det första som kom upp när jag googlade Benhamra var deras Facebooksida med adress och vägbeskrivning och karta. Kolla det. Om det nu är rätt Benhamra vill säga?

https://m.facebook.com/storabenhamra/
Nu är jag ju antagligen för sent på det man ja, det där är rätt. :)
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 738
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
858
Senast: Oknytt
·
IT & mobiler Det händer något mystiskt där vi bor! De senaste två-tre månaderna har det börjat stanna lastbilar och långtradare utanför vårt hus; en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 908
Senast: Trott
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp