benreflexer till shettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mizz_perfect
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 237
M

mizz_perfect

vart kan man få tag på benreflexer i stl shettis eller åtminstånde sånna som passar en shettis?

jag har tidigare använt hundreflexerna som finns att köpa från börjes :smirk: men på min ena shettis är de för små nu.

Ni med shettis, vad har ni för benreflexer?

Sv: benreflexer till shettis

jag köpte några från sharpman tidigare i höstas som var JÄTTESTORA! Det rä sånna med både kardborre och nåt knäppe. fast vi har andra också i stallet som är jättebra! Likadana typ.. Det brukar ju stå hur långa dom är reflexterna så mät runt ponnyns ben...

mizz_perfect skrev:
vart kan man få tag på benreflexer i stl shettis eller åtminstånde sånna som passar en shettis?

jag har tidigare använt hundreflexerna som finns att köpa från börjes :smirk: men på min ena shettis är de för små nu.

Ni med shettis, vad har ni för benreflexer?

Jag har visserligen inte shettis men en finlemmad häst som jag når runt frambenen på med en av mina små händer.

Med 2 cm "förlängning" på Biltemas reflexer så gick de 2 varv runt hennes ben, på en shettis borde de väl passa utan förlängning? :idea:

/// ghost

tack för alla tips. det är verkligen hopplöst att hitta något bra som passar en shettis :mad:

det får antingen bli lillhästen eller så får jag ta och fixa egna från biltema, ska ändå dit i dagarna så jag får kika då :idea:

lillhästen har ju som sagt. Även andra grejjer i shettisstorlek! Annars är det verkligen ont om sånt!!!! Jag har sytt egna också. Med resår och klisterreflexband.

har inte shettis, men i det läget skulle jag sy ett gäng reflexer med hjälp at tjocka tygremsor, kardborreband och reflexremsor.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
245
Senast: WildHorse
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: sweep
·
Anläggning Vår ena hage gränsar mot en granne som fått problem med vildsvin på sin tomt. Nu har han köpt ett klent plastnät som han hägnat lite...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår