Benskydd typ eskadron?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Winci
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 902
W

Winci

Jag älskar mina eskadronskydd min ena tott har dem. Och jag skulle vilja ha ett par till min andra men de är sjukt små i storleken :(. Min häst är 172 och långbent. Varför har de inte x-full? :angel:
Vet ni några i liknande kvalité? :)

Jag skulle köpa eskadron skydd för några dagar sedan, har alltid haft det, men så sa kassörskan att "Racing Tack" är ännu bättre o snällare för blånboken. Och det håller jag med om , superbra kvalite o perfekt passform. Men jag vet ej om de har såpass stora stl som din pålle needs . : ) Good Luck ! / :banana:

Min pålle har haft sina "Racing Tack" sen hon var 4år är 15 nu). Har kvaddat de flesta andra skydd ja provat så nog tål dom en hel del. Klart de är ju inte kritvita längre men inte heller så där äckligt gulblekta.

Liknande trådar

Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
915
Senast: ameo
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka