Luxi

Trådstartare
Såg att de rabatterade Eq**gards benskydd nu på Hööks.
Ni som har köpt de tidigare är de nåt att ha? Passforn? Hållbarhet?
( Obs: sökte efter trådar kunde inte hitta nån info):banana:

Sv: Benskydd

dom som är strykappor?

grannen hade sådan,dålig passform kom i massa grus och skit under när man red

Jag menar själva benskyddet? är det dålig passform? för endel skydd formar sig rätt bra utefter benet?:banana:

Just det jag menar de senskydden, lite trött idag, vet inte vad grejjer heter ;)

kanske värda att beställa då? Ja jag vet grus och lera kommer det alltid in, vilka skydd det än är, det får man ju tvätta av noga ändå efter ridturen :smirk:

Jag har ett par sådana. Tycker de är underbara! Man behöver inte spänna dom - de sitter kvar ändå. Som gjutet! Helt underbara! :bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 918
Senast: pepp
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 999
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 564
Senast: Takire
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka