Bukefalos 28 år!

Betfor/pris

M

Mallory

Vad kostar en betforsäck på 25 kg?
Jag har sett att det har kommit i 10 kg säckar också, är det någon som vet vart man kan få tag på det? :bump:
 
Sv: Betfor/pris

En 25 kg säck kostar ca 85:-
10 kg säckarna finns säkert på samma ställe som 25kg:)
 
Sv: Betfor/pris

Jag undrar oxå vart man får tag på 10 kg säckarna... Har varit runt i 3 olika städer runt där jag bor,bla på granngården och INGEN har hört talas om 10 kg säckar...:confused: Det skulle vara perfekt för mig för det går åt väldigt lite...
 
Sv: Betfor/pris

Jag undrar oxå vart man får tag på 10 kg säckarna... Har varit runt i 3 olika städer runt där jag bor,bla på granngården och INGEN har hört talas om 10 kg säckar...:confused: Det skulle vara perfekt för mig för det går åt väldigt lite...

Jaa precis, jag har kollat på lite olika ställen jag med. Tycker att det är konstigt att dem inte har blivit mera populära.. :confused: men men ..
 
Sv: Betfor/pris

Jag gav 69kr/25kg sist jag köpte det är ett tag sedan nu visserligen. 10kg säckar har jag bara sett en gång o det var på Elmia häst.
 
Sv: Betfor/pris

Jag gav 69kr/25kg sist jag köpte det är ett tag sedan nu visserligen. 10kg säckar har jag bara sett en gång o det var på Elmia häst.

Jag såg det på Elmia jag med :p sen dess har jag bara sett på internet.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, hur gör ni nu på sommaren om ni åker iväg och få fodrar med hö? Fyller ni ut bristerna i höst med krafft och tillskott eller gör det...
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: Ullmerkott
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 600
Senast: mars
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 180
Senast: Habina
·
Foder & Strö Jag har bestämt mig för att på prov justera min ponnys utfodring som om hon är IR och eksemhäst. Så jag har klivit rätt in i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp