Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick inte svar i min andra tråd så frågar såhär istället... Eftersom betfor innehåller mycket socker (eller har jag fel?) så undrar jag om det innehåller mono- di- eller polysackarider??
Betfor består av 65% torkad betfiber och 35% melass med ett naturligt innehåll av mineraler och vitaminer.
Melass är ett flytande sockerfodermedel med en sockerhalt på 44 %.
Den vanligaste sockerarten i sockerbetsprodukter är disackariden sackaros. Den består av en glukos- och en fruktosmolekyl och odlas naturligtvis främst för tillverkning av vanligt strösocker.
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Skola & Jobb Just problemlösning är väl det som kan locka mig med både veterinärvård och humanvård - och även det som tilltalar mig i mitt eget yrke...