J
jjeg
Vilket är det smalaste bettet...tränsbett...2 eller 3-delade? Jag har bara hittat 14 mm...finns det smalare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
svea skrev:De smalaste jag har sett har varit av tvinnad järntråd och ca 4 mm. Fast jag misstänker att du inte vill ha ett fullt så tunt bett (i alla fall hoppas jag det!!!)![]()
Sprengers tunnaste brukar vara 12 mm, men det går säkert att hitta ännu tunnare också.
svea skrev:De smalaste jag har sett har varit av tvinnad järntråd och ca 4 mm. Fast jag misstänker att du inte vill ha ett fullt så tunt bett (i alla fall hoppas jag det!!!)![]()
Ska kolla på bridong .....men dom jag sett är 12 mm...ska letasnigelfarmor skrev:Bridongbetten kan vara 10 eller 12.
Ett tips.
/jenny
Tigertofflan skrev:
Tigertofflan skrev:Hittade faktiskt detta bettet också. Det står inte hur tjockt det är, men smalare än så blir det knappast.
![]()
3.5" rings.
Ausbits are made in Australia by craftsmen.
Stainless steel mouth.
13.0cm
Aha...Är det "pinnarna" som gör att det blir tydligare...med fullcheek,såg nån bild....Tigertofflan skrev:http://shop.valleycountry.com.au/ är adressen
Fullcheek kan jämnställas med ett tränsbett med bettplattor. Det fungerar alltså precis likadant som ett tränsbett, men är tydligare vid ledande tygeltag.
Hur man gör för att hitta? Ptja.. man är kompis med google![]()