Bett med tungfrihet..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare EQL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 989
E

EQL

lägg in bilder på massa bett med tungfrihet!
skriv gärna vad det är flr bett också :p

Sv: Bett med tungfrihet..

Du hann visst före mig.;) Jag tänkte plocka ut några bilder och länka, men det kan jag ju kanske göra ändå.:idea:

Tänkte bara att det kanske blev överflödigt.;)

Iaf, här är en del bilder:

Tränsbett
mini-PB020121.JPG

mini-9443566.jpg

D-bett, med rörlig mundel
mini-PB080113.JPG

Pelhamstång
mini-9439532.jpg

vet du vart man kan köpa dom? :) de 3 första (pma gärna så tråden inte blir låst)

vad har d-rings bettet för inverkan?

Stämmer bra det!:D
Historien bakom den är att jag bara skulle fota hela bettet mot en mörk bakgrund, men det blev lite oväntade ljusa, snygga reflektioner i bakgrunden när jag använde blixten, så jag gjorde en avatar av den istället.:D

Ser att det är en gammal tråd. Men undrar om någon har Eggbett eller D-bett med tungfriget som inte är delat? Skulle gärna se hur dom ser ut om det fanns sådana :)

Testa Bombers Bits, där kan du beställa bett precis som du önskar.... Har en sådan jaktstång som hästen är supernöjd med... Inte dyrare än Sprenger...

Ah, där fanns ju ett som jag hade tänkt mig :) Skulle ni rekommendera det till unghäst som lägger tungan över bettet? Mun kollad, vargtänder utdragna, provat raka med fasta/lösa ringar likadant med 2- och 3-delade.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 208
Senast: sweep
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
472
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 873
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår