Bett storlek

Calvaro

Trådstartare
Finns det "hela" storlekar på bett. Tex. 11cm, 12cm och 13cm?
12,5 är precis gränsfall och 13,5 känns för långt.

Sv: Bett storlek

Gick in på globus hemsida och kollade på bett. Hittade inget sådant som jag ville ha men däremot ett annant väldigt användbart bett.
Myggbett! Tänk om man kunde tygla dem. Gå in under övriga bett så finns det längst ner. 2mm. Lite skoj faktiskt.:rofl::rofl::rofl:

Är den kvar fortfarande??? :rofl::rofl:

Såg den för något år sedan och trodde att det bara var någon som busade lite i smyg, och att de skulle ta bort den direkt, typ...

Det fanns/finns någon mer "busbild" därockså, men minns inte vad...

Det är svårt att hitta hela storlekar, men olika fabrikat kan skilja sig åt i de vanliga storlekarna så jämför lite olika bett och se om du hittar något som passar!

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 216
Senast: sweep
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: sweep
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka