• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare v_NiniZ_v
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 653
Sv: bett?

Tredelat muffbett, oledat muffbett, oledad pelhamstång och sidepull. Samtliga bett är ca 10 cm långa.

Vanligtvis så har jag ett tredelat bridongbett pga "vanliga" bett blir för tjocka, han gillar det inte. Varierar med hackamore, rider ut på pelhambett med två tyglar pga han är lite sjövild när han går själv. Har jag sällskap så kvittar vad jag har, då är han lugn.

Har 11,5 i alla betten har bara tredelat eller raka bett. Har cob i träns och full i nosgrimman.
Det är han som är på min användarbild.
/
------------------
\

jahadu.. otroligt fin häst :D

(då kan ju jag passa på att visa min också ;) )
<--Boromir

11,5 2-delt eller 2-delt apple/happy uouth eller 12,5 2-delt pelham også apple/happy mouth (skal kjøpe 11,5 'stang')

-Och så TIOO tecken

Senast ändrad av en moderator:

Oj. jag ska köpa ett applemouth bett, (hehe.. jag ska köpa allt :angel: ) vad tycker du om det? vad tycker din häst om det?

till alla här i forumet:
Ledsen att jag uttryckte mig klumpigt, men jag menar självklart modell på BETTET. men det är kul vad era hästar är för "modell" också ... ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 197
Senast: sweep
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Valle
·
Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 073
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
254
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka