• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Singapore Sling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 736
S

Singapore Sling

Undrar om det är någon som vet om man får tävla med pelhambett på ponny? Även isf om man kan ha sådant med äppelsmak eller inte? Och om det gäller både delat och rakt och gummi och så. Hoppas någon fattar vad jag menar:confused: ..hehe

Snart dags för första tävlingen denna säsong men jag är inte så insatt i just det med bett. :crazy:

Sv: Bett

Ja det får man väl. Min kompis gör det och ingen har sagt till henne om det! Så ja, det tror jag. :)

Japp, men man måste ha delta och kindkedja, står så i TR iaf ;)

Du får tävla på alla slags pehlmansbett, förutom vanlig rakt. däremot gummi-rakt går bra. men somsagt, delta o kindkedja!

Okej vad bra :bow: Har funderat ett bra tag på det här nu:p

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 190
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 429
Senast: Edla
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
783
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka