• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mahogny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 736
M

Mahogny

Ännu en bett tråd. Men jag undrar finns det några fler odelade bett än dom jag redan har.
Jag har:
Eggbett, äppenbett med rörliga ringar och vanligt odelat med rörliga ringar. Hittar inte andra modeller. Vill har tips efter som min häst funkar bäst på odelat bett. Men vill gärna testa om det finns nådon modell hon gillar bättre.
Gärna fullchek (stavning?)

Sv: Bett!

Globus har ett odelat fullcheek i syntet (äppelsmak).

Sedan har du jaktkandar eller kimblewick som det också kallas, finns som odelat med eller utan tungfrihet, används med kedja och ger lite hävstångseffekt.

Sv: Bett!

Novabettet, är helt rakt, men har "midja" (smalnar av mot mitten).
Bettet är hur mjukt som helst, i silikon.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 216
Senast: sweep
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
500
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III
  • Ridskoleryttare
Tillbaka