• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Stoppard
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 007
S

Stoppard

Ska överkäkens hörntänder vara placerade framför underkäkens hörntänder för att det ska vara överbett
eller räcker det att det är mellarum mellan framtänderna?
Har man alltid rätt till prisavdrag vid köp av valp med
bettfel?

Definitionen är mellanrum mellan framtänderna. Hur hörntänderna hamnar kan bli lite olika. Vi har en greyhound med ett rejält överbett o på henne ligger överkäkens hörntänder utanpå underkäkens.
Det finns ingen rätt till prisavdrag, priset är som alltid en uppgörelse mellan köpare o säljare, men det är ju normalt att man drar av på priset.
PL

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, har avlat på en blandrashund efter att fått förfrågan från tikägare. Vi har betalt för DNA analys för att säkerställa att vår... 2
Svar
22
· Visningar
3 210
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
974
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 965
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 161
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka