Bilder från illustrator till bloggen?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare LillaElin86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 791
L

LillaElin86

Ja, hur gör man? Försöker ladda upp dom till min blogg på blogg.se men det blir bara ett rött kryss och de kan inte visas, någon som vet vad jag gör för fel?

Sv: Bilder från illustrator till bloggen?

Jag är itne helt säker, men det kan ha att göra med att det är ett Illustrator dokument.
Exportera bilden till photoshop och spara bilden i .jpeg-format så ska det nog gå bättre :)

Sv: Bilder från illustrator till bloggen?

Problemet är att illustrator gör vektorbaserad grafik, du får förmodligen esp-filer? Prova att rasterera dem eller exportera dem till png eller jpeg.

Rasterera finns under objektmenyn

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
330
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Svar
15
· Visningar
602
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
172
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Är det någon här som vet hur jag får stängt av att strava skickar mejl så fort någon reagerat på mina träningar. Har försökt stänga av...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025