bilder i popupfönster

YlvaG

Trådstartare
Jag har egentligen koll på det, men inte nu.. Hur 17 får man på hemsidan så att när besökaren klickar på en bild så kommer den upp i ett nytt fönster? Jag har totalt hjärnsläpp, jag kommer verkligen inte ihåg längre :cry:

Nån som kan hjälpa mig nu??

Kram

Sv: bilder i popupfönster

HTML:
<a href="#" onclick="window.open("bilden.jpg","Namnge fönstret","width=200,height=200,scrollbars=no,status=no,toolbar=no,resizable=no,location=no,menubar=no,directories=no")">Bilden i popup</a>
Är det så du vill?

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 648
Senast: manda
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 153
Senast: Fille
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka