Bilder på din katt!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare LaikaLove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 122
L

LaikaLove

Hej! Skulle vara kul om ni la ut lite bilder på era katter! Hur lägger man upp bilder här, vad är URL för bilden?

Sv: Bilder på din katt!

Brödkorgen var poppis idag! :D

bild.php

th_ralp1.jpg

tänkte prova lägga in en bild direkt nu när jag har läst hur man ska göra, men det funkade tydligen inte ändå

aha hur kan det ha blivit 2 http då?,jag gjorde som det stod i tråden ja, men det gick tydligen inte ändå.

När man klickar fram rutan där man klistrar in URL:en så står det redan ett http:// och när man då klistrar in länken så blir det 2 st.

Har tydligen inga nya bilder på Knut, men här är han liten tillsammans med Allice:
26077300.jpg

Och Allice häromdagen när hon låg och solade på favvoplatsen (gissa varför hon får ligga på en vit pläd...)
26892643.jpg

*kl*
Bowie, gårdskatt, alltiallo. Vet inte vilken ras han är, men han är supergo och bevisar tesen om att katter har 9 liv. Han har använt 6. ;)

19093683.jpg

19148639.jpg

21646163.jpg

Maya, utekatt, norsk skogskatt. Hon bor inne från december till mars, annars är hon ute resten av året. Hon är mycket skygg för nya människor och tycker inte om att bli lyft, men hon är supergosig för oss hemma som hon känner.

20346536.jpg

26703380.jpg

Zmulan som bebis

Zmulan som lite äldre, btw så fyller hon ett år på söndag :O

Zlatan & Zashe som bebisar

Zlatan för två månader sen ;)

Zashe som lite äldre

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 217
Senast: Asko
·
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
467
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
319
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?