JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bilder på er & era hästar :D
Status
Stängd för vidare inlägg.
vore roligt att se
Har sj aldrig ridit någon distansritt men när min Bebb är inriden och tränad, hon skall bli western/distans häst som stor
Bilder på min Bebb
Sv: Bilder på er & era hästar
Medryttarhästen som tävlats distans:
Lilla gullet!!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridning
Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3
4
5
Hästmänniskan
Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Gnägg
Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
Igår kl 23:28
Svar: 1 562
Visningar: 133 031
Djur
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Är det här en röd? Isåfall tog det mig 30 sekunder att hitta på blocket.
Nota
Igår kl 23:19
Svar: 47
Visningar: 3 894
Hund
Tråden för spår
Hundträning I bruksspåret kan de både apportera apporten och ha en passiv markering (sitt, ligg eller frys). Vad man väljer är olika. En del väljer...
Brie
Igår kl 22:35
Svar: 554
Visningar: 46 595
Hund