Bilder på stallbandagerade hästar

Sv: Bilder på stallbandagerade hästar

självklart hittar jag ingen bilde just nu på datorn fast jag vet att jag ahr jag återkommer.

lindat.jpg

Har inga bilder, men lindar med BackOnTrack och fleccebandage. Jag lindar dock ner över hela kotan, ner till hoven.

Är det ett stödbandage fyller jag ut vid kotleden med bomull, brukar bli bra.

haha snyggt hon står uppställd. lindar ju med back on track underlägg lindar över kotan ochlåter bot underläggen vara överknäna även om jag inte lindar så högt upp. på bilden har jag inte paddarna som jag brukar. men men :)

Lindar ungefär likadant, fast på bakbenen (BoT) :)

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
994
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 079
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈