Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
KL
Var och köpte lite solhattar till Alicia för ett par veckor sedan. Det var svårt att bestämma sig, så det blev båda. Fast nu tycker jag hon ser rolig ut i båda så jag förstår inte varför jag köpte 2...
Ett par dagar senare blev det en bild utan mössa med. Hon har blivit så hiskeligt rultig! Jag som var lite orolig i början för hon vägde så lite. Men har man grädde i brösten så har man
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Hundträning Tagit tag i spårandet senaste tiden. Det har blivit så tydligt på höstens jakter att det behövs fler eftersökshundar i laget och det var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.