Bildubbar i Boa bootsen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Colleen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 973
C

Colleen

Vad tror ni, ger det grepp?
Verkar inte så dyrt och de går tydligen att ta bort, vad tror ni, bra :idea: eller dålig :eek: idé?

Sv: Bildubbar i Boa bootsen?

jovisst finns det, men de kostar massor och broddarna måste beställas från USA. De håller på att kolla efter svenska gängor men det verkar dröja och ingen vet när det händer. Kan tillägga att alla broddarna från USA är slut och bör finnas efter års skiftet.
Sååå jag tänkte hitta på något eget sätt :idea: .

Jeg lurte på det samme men fikk til svar her i Norge at det ikke går, plasten i bootsene vil ikke holde piggene/bildubbarna på plass. Man kan bruke islagsmutter (vet ikke hva det heter på svensk) og travpigger, men jeg bestilte bare vanlige brodder til bootsene, og det var dyrt ja :crazy:

Tackar, det var det som gummi firman funderade på, om materialet skulle klara hålla dubbarna. Då behöver jag inte prova :bow:
Får väl vänta på den svenska versionen av broddar då...

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
877
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Bukefalos På förekommen anledning så tror jag att det vore bra att sluta mata Trollen. Och med mata så menar jag att uppmuntra så att Trollet... 2
Svar
25
· Visningar
2 003
Senast: Gunnar
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 399
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan... 2
Svar
34
· Visningar
1 941
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka