Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte byta handtagen på mina garderober. Är likadana som det var på mina köksskåp innan så det är ca 9,5cm mellan hålen. (eller snarare från överkant av hål till nederkant till nästa hål) fast jag vet inte hur man mäter.
96 mm är ett vanligt mått, finns på IKEA billiga stilrena. Är det däremot 86 mm mellan hålen kan det bli knivigare, jag fick leta som en galning för att hitta det måttet i förra huset. Men som sagt 96 mm är standardmått och går nog att hitta typ över allt
Jag köpte handtag på IKEA o skulle glatt montera dem hemma på garderoberna (väggfasta sådana) tills jag upptäckte att det var 90 mm mellan hålen på dörren, och 96 mm på handtagen.... Prosit får borra
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Jag har tittat på en kompost (eller två) och inser att den enda jag hittar som stämmer på det jag söker är för liten och för dyr.
Jag...
Kläder & Bli fin Är inte det semipermanent färg? Annars gillar jag absolut manic panics färger, brukade bland till egna nyanser med dem back in the day...
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...