Billiga Westernprylar

Jate Volim

Trådstartare
Hej allihopa :)

Vi ska renovera våran sadelkammare och jag vill ju såklart att den ska bli sååå snygg! Jag är inte westernmänniska själv men tycker att westernutrustning kan vara mkt vacker som dekoration och har därför planer på att köpa sporrar, stigbyglar, bett, skyltar, askoppar och alla tänkbara dekorationer att hänga på väggar m.m.

Tyvärr har alla nätshopar jag besökt varit sjukt dyra :eek: Finns det billiga westernsaker eller är allting så hemskt dyrt. För min del får ju prylarna gärna hålla pisskvalitet eftersom de ändå ska hänga på väggen. Är det ngn idé att leta?

Mvh Jate Volim

Sv: Billiga Westernprylar

vill du ha billig utrustning så titta på begagnat-marknaden. Ett tips är att det även finns verksamheter som köper och säljer begagnat, du får söka runt lite på nätet.

Begagnat var ett bra tips tycker jag.

Börjes har en del grejjer, kan man åka dit brukar de dessutom ha lite fynd och sånt. Som du sa, kvalité kvittar ju, men det sk aju se snyggt ut ändå.

Kontakta närmaste westernklubb! Ofta har ju folk saker liggande eftersom man inte orkar försöka sälja dem eftersom man ändå inte får betalt för dem. Det finns säkert någon som har "bra att ha" saker liggande som de vill bli av med om någon frågar.

Jag har en par gamla padar som du kan få köpa! :D

Kolla på ebay, där finns ju hur mycket westernprylar som helst, även väggmotiv, lampor osv. nu när dollarn är så låg är ju allting superbilligt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka