Björnhund??

Gnist

Trådstartare
LÄNK

Nä, inte så länge det finns märgbensbitar i närheten i alla fall :rofl:

Knäppo :devil:

Eller kanske smart som inte låter sig luras av näten mellan hundar och björnar??

Nåväl, ett är säkert: Någon rädsla för nalle finns det i alla fall inte och vi hoppas ätteläggen ärvt pappas förmåga att skälla björn istället :D

Sv: Björnhund??

:p:p varför skulle du visa den här nu !!nu blit jag ju ännnnnu mer nervös tills den den 3/10 när våran "lilla puffen" ska göra testet ju.:rofl::rofl:

ja eller hur:rofl: vänts du bara ,när Stora starka Darko möter björnarna då blir det ingen ben ätning:angel:

Men shit e de utanför er trädgård typ?
F*n va mäktigt i så fall....
Jag e sååå avundsjuk på er som bor uppåt i sverige som har mycke mer vilda djur kring er än som här, nu har de dock börjat komma en hel del vildsvin, men dom e juh inte direkt vackra.....

Nog för att vi har rätt mycket björn på skogen här och så, men detta var filmat i ett björnhägn ;)

Men shit e de utanför er trädgård typ?
F*n va mäktigt i så fall....
Jag e sååå avundsjuk på er som bor uppåt i sverige som har mycke mer vilda djur kring er än som här, nu har de dock börjat komma en hel del vildsvin, men dom e juh inte direkt vackra.....

Björnar är inte heller vackra om man möter dom i skogen:crazy:
Eller, de kanske dom är, men de är knappast de första man tänker på:angel:;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 000
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Upplever ett så enormt bakslag med allt vad gäller min hund just nu. Tidigare har han alltid lyst upp när jag kommer på en kul aktivitet... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 417
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 372
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka