BLÅ huggorm!! (bild)

näää
vaddå?? vad e d?? :confused:
har man uppfunnit nått nytt nu UTAN att meddela mig??!! :mad:

:angel: :D

nja, kameran hade faktiskt inte supermycket zoom, så jag var tvungen att gå nära också... :D
kröp så nära jag vågade... stannade väl böjd med kameran strax under halvmetern över honom. (henne?)

och som svar på föregående inlägg; ja, klart jag gick in och hämta kameran! ormen var u helt klart orginel! :bump:

Jorå såna där har jag sett... Ja trampa nästan på den innan den slingra iväg...

Lina du är en mycket mycket modig människa :bow:
Jag är livrädd för ormar! När mina kompisar fantiserade om spöken och monster under sängen så hade jag skräckfantasier och mardrömmar om ormar :crazy: (Inte vet jag hur de lyckats komma in i mitt rum men på något vis skulle de säkert kunnat göra det... :angel:)

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: Bison
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Ligger här sömnlös och vakar över min lilla prinsessa. I torsdags märkte jag att hon slickade sig mycket och såg då att hon hade en...
Svar
18
· Visningar
1 143
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 039
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka