JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tagen i maj-07. Tyvärr mobilkamera...
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Hästvård
Är det normalt att dom kan få svårt att få fram ett "rejält" gnägg, typ som gamla msk:or som får svagare röst också? Det är liksom ingen...
Trädgård & Växter
Med tanke på värmen och torkan som har hållit i sig ett bra tag nu och verkar fortsätta hålla i sig, kommer det bli färre mördarsniglar...
2
Juridik & Ekonomi
Vilka rättigheter har man egentligen som kund?
Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor.
Det första...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
43 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 75 971
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Finns det hjärterum finns det stjärterum enligt tilda
Trott
51 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 34 056
Hund
Tråden för spår
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...
Trott
54 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 46 662
Hund
Bildtråd
Gnägg Hon har dem även på vintern men då är de mindre pålitliga. Förekommer hos många ättlingar till Jovial 369.
Som synes på träden på bilden...
Görel
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Selmakerskan i norr. Det fanns bilder men inlägget är borttaget.
MiniLi
13 minuter sedan
Svar: 1 303
Visningar: 101 822
Grenar
Nya/återkommande bak-hältor
Hästvård Vi fick diagnos i december, efter att ha varit in och ut på klinik under ett år. Bytte tillslut klinik och då ultraljudades bäckenet...
Emuliiaa
16 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 217
Vård