Blått halstäcke i fleece...

Mitt från exklusiv är NGT stort i storleken, men pållan skulle inte kunna ha en stl mindre.
Ligger din häst mellan 2 storlekar, skulle jag tagit det mindre.
Annars är det helt suveränt, torkar på nolltid o ligger bra.

Ok, då kan jag nog ta 125. Hon brukar ofta kunna ha det på typ fleece o ylle täcken.
Men på regn o vintertäcken behöver hon 135.

Jag har faktiskt vunnit ett, haha rätt ironiskt. jag som inte ens har en häst att ha det på :smirk:

det är svanslapp på dom

jag har oxå ett sånt.. mitt är lite stort.. men attack är inte så grov heller...=)

Inga mer förslag än exlusiv(vilka har semesterstängt nu :mad:) någon?!
Nu är jag i köpartagen o vill ha förslag... :D

Om jag hinner beställa från Exklusiv före dig (vilket knappast är troligt pga att pengarna tryter :() så kan jag berätta min erfarenhet ang. storlekarna också ;)

Jag har ett marinblått halvhalstäcke från willab, jättefint men lite stort på min häst.
750133.jpg

Liknande trådar

Utrustning Någon som erfarenhet av halstäcken i fleece? Fungerar det under utetäcke ell
Svar
1
· Visningar
206
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 243
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Gimlan
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka