Böckman duo R

Panikponnyn

Trådstartare
Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern. Skulle ni säga att den är ”tålig” för några sparkar och går det att ta bort mellanväggen och länga bakbommen eller måste man köpa ny balbom? Tacksam för alla tips!

Jag har en annan modell av Böckmann och tror det är samma på duo r, mellanväggen kan inte tas ur då bommarna både fram och bak är halva och sitter fast i mellanväggen.

Så om du vill ta ut mellanväggen behöver du med största sannolikhet köpa hellång fram-och bakbom.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 869
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 284
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka