Bukefalos 28 år!

Boende i Vårgårda i maj

Jadzia

Trådstartare
Nu kära bukefalister behöver jag er hjälp. Jag och en vän ska på skyddsläger i Vårgårda i maj och Tånga Hed (där vi brukar bo) är helt uppbokat. Det är visst någon kyrkokonferens, så mycket runt Vårgårda är bokat tydligen.

Men vi kan ju inte sova på gatan så fram med era bästa tips på hundvänligt boende. Stuga, vandrarhem, hotell, whatever!
 
Nu kära bukefalister behöver jag er hjälp. Jag och en vän ska på skyddsläger i Vårgårda i maj och Tånga Hed (där vi brukar bo) är helt uppbokat. Det är visst någon kyrkokonferens, så mycket runt Vårgårda är bokat tydligen.

Men vi kan ju inte sova på gatan så fram med era bästa tips på hundvänligt boende. Stuga, vandrarhem, hotell, whatever!

Det finns ett bed & breakfast i Ljurhalla en liten bit därifrån :)

Har ni bil så ni kan ta er runt eller är ni beroende av kommunala färdmedel?
 
Kan också rekommendera B&B i Ljurhalla! Har bott där flera gånger, mysigt och bra frukost :)
Ett år var det fullbokat men då fick jag bo billigt i deras husvagn istället :D

Sök på Nårunga Häst&Vagn
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kära bukefalister behöver jag er hjälp. Jag och en vän ska på skyddsläger i Vårgårda i maj och Tånga Hed (där vi brukar bo) är helt...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: Jadzia
·
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad...
2
Svar
35
· Visningar
4 828
Senast: lbb
·
Äldre I september ska vår vän gifta sig i Taipei, så vi måste självklart resa dit :) Och eftersom vi typ aldrig reser så tänkte vi passa på...
Svar
10
· Visningar
873
Senast: ASKAPLASKA
·
Äldre Hej alla! Blev visst en sista minuten till Split =D Skulle vilja ha tips på budget boende där, gärna runt 200 sek per person o natt...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp