JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Börjar bli dags snart... :)
Sv: Börjar bli dags snart...
Skönt att någon förstod mitt resonemang och egna exempel med min häst...
Sv: Börjar bli dags snart...
Ha ha ha ha... det är ju helt absurt!
Gnägg
Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig.
Jag är...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
2
3
Hästmänniskan
Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2
3
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Svär åt mig själv. Skulle parkera på en gratis infartsparkering. Missade att det var en skylt också som visade att parkeringsplatserna...
Red_Chili
8 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Här en publikfilm från repet i går kväll, pressen får inte filma men publiken får.
De som såg det säger att det satt som en smäck. 🔥...
hundtant
8 minuter sedan
Annonsera Mera VIII
Gnägg Vansinnigt.. jag tänkte först om det var något speciellt ämnat för djurkliniker. Men ju mer jag tittade desto mer galet såg det ut.
Jordgubbkiwi
13 minuter sedan
Söker nylongrimma med läderdetaljer
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng)
Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Jordgubbkiwi
24 minuter sedan
Atletix
Hästvård Jag har alltid gett efter arbete så kan inte jämföra med att ge innan, men tänker att det inte är något som ger resultat direkt när man...
Emuliiaa
35 minuter sedan
Svar: 258
Visningar: 25 026
Vård