Börjes orkan täcken??

G

Grevinnan

Något att ha???
Har en växande unghäst som bara kommer att ha det i vinter så jag vill inte köpa för dyrt.
 
Det har fått bra kritik här på Buke.

Ponnyn i mitt stall har ett sådant regntäcke, men det är bara använt en gång ännu, men då ösregnade det hela dagen. När jag kom framåt kvällningen och tog in dem var ponnyn fortfarande helt torr under täcket.
 
MIn kusin har ett sånt som hon är nöjd med (har inte haft det så länge). Hon sa att det var snyggt också som ett plus i kanten..
 
Vet inget om täcket, men varför ska en växande unghäst ha täcke:mad:??? Borde klara sig fint med päls
 
Vad bra, då köper jag ett sånt!!!
Mina klippta pållar har täcke och alla går ute från sex på morgonen till åtta på kvällen vilken väderlek det än är.
Och om det "pissregnar" hela dagen så HAR unghästen täcke på sej, men långt ifrån varje dag.
 

Liknande trådar

Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
348
Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 116
Senast: Zacci
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: liiinnea
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp