Bokcirkel i Växjötrakten?

Papayan

Trådstartare
Någon som är intresserad av att vara med och starta upp en bokcirkel för att träffas då och då för att fika och prata om böckerna som vi läst? Själv bor jag i Växjö och vore kanon om ni bodde i trakten. :) Vore skoj om någon delar intresset av att plöja böcker ;)

Sv: Bokcirkel i Växjötrakten?

Åh det hade jag gillat! Men jag bor i Stenstorp (Falköping).. Lite väl långt bort. Om någon Skaraborgare vill göra samma sak är jag på! Då får jag dessutom nytta av min kakbakmani ;)

Sv: Bokcirkel i Växjötrakten?

Ah det var ju typsikt att du inte bodde närmre! Vilket plus med din kakbakmani, det hade man inte tackat nej till ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: grodan21
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Sharpless
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 291
Senast: Palermo
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 475
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka