Bokstäver på körbana?

misan

Trådstartare
Bokstäverna på en "vanlig ridbana" hittar jag, men på en 40x80, blir det då annorlunda eller är det bara att man inte brukar märka ut t ex D och G? Jag har nog räknat ut vart de ska vara, tror jag, men det hade varit intressant att veta om jag kommer köra rätt :D Vart hittar man det??

Sv: Bokstäver på körbana?

Titta i TR V som du hittar på Svenska Ridsportförbundets hemsida under körning där hittar du allt vad gäller dressyrbanor bokstäver, mått mm

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 353
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 197
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vi hade en intressant föreläsning på Arcus idag, där vi fick ett par småuppgifter under tiden att reflektera och inventera oss själva...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka