Bollerup bidrag

P

Piggelkot

Okej jag har verkligen ingen aning om vart jag skulle sätta denna tråden.. :D Så det får bli som det blir.. Jag går i nian nu och kommer förhoppningsvis att studera på bollerup nästa år. Men. Jag bor i skövde (skaraborgs kommun), så jag har ingen aning om hur det är med inackorderingsbidrag.. :confused: All information jag hittar på internet är så fruktansvärt luddig.. fattar inget.. :crazy: hur är det? Får jag inackorderingsbidrag??

Sv: Bollerup bidrag

jag skulle rekomendera dig att dels fråga i bollerupstråden som finns här i undgoms delen, samt borde din syo kunna svara på dina frågor.

Sv: Bollerup bidrag

När du sökt till Bolleurp och ev kommer in får du med alla papper som ska till CSN.
Går själv tredje året på Bollerup nu, är från Sthlm, får utöver studiebidraget som är på 1050:-/mån ett inackorderingstillägg på 1980:-/ mån. Inack. räknas ut genom avståndet från hemmet till skolan. Ligger mellan ca 1200:- och 2200:- tror jag beroende på avstånd.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 442
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 466
Senast: Ceta
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
545
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka