JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bollnäs bäst i elitserien
Moderator
Hästnyheter
Denna helgen avgjordes elitseriens zon Nord på Sundsvalls Ridklubbs nationella tävlingar. Näsets Ryttarsällskap tog hem båda omgångarna...
Hästnyheter
Det svängde rejält när sista omgången av ponnyallsvenskans elitserie i Zon Polar reds i Vännäs. Bollnäs tog en skrällseger trots litet...
Hästnyheter
På måndagen startade ponnyernas elitserie i hoppning även i zon Polar. Gävle Ponnyklubb gick segrande ur striden på tävlingarna hos...
Hästnyheter
På påskdagen avgjordes första omgången i hoppningens elitserie i Södra och Mellersta gruppen. Föreningen Sportryttarna vann Mellersta...
Brunstproblem?
Ridning Det enda som har fungerat är Oestress. Behöver jag snabb effekt så använder jag det flytande men annars funkar pulvret och det blir lite...
animalasia
34 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bättre galopp, hon är inte naturligt i uppförsbacke där så som i traven. Utan man får hjälpa henne ganska mkt.
MattiZ
Idag kl 14:22
Svar: 68
Visningar: 5 762
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...
Habina
Idag kl 14:15