JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
BONA
Startdatum
Startdatum
4 Jan 2007
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
139
Bild från 3/1-07 och vår dagliga "promenad". Fölning förväntas inom några dagar.
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Gnägg
Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Övr. Barn
Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Hästmänniskan
Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle...
2
Lekstuga
Småbarn Med nuvarande virkespriser så skulle jag undvika att bygga nytt om jag inte var tvungen.
Mvh hon som drömmer om att bygga hönshus
Human
26 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 340
Barn
Tandfen utan kontanter
Småbarn Barnen har spargrisar med kontanter. Jag lånar därifrån bakom ryggen på dem. Som tröst får de jävligt bra ränta, för minimumbeloppet att...
Manji
28 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 606
Barn
Pluggtråden
Skola & Jobb Jag mailade läraren och bifogade en print screen på att jag har skickat in till urkund. Fick endast ett "okej" till svar O_o :confused...
Mirre
28 minuter sedan