bästa tåligaste bootsen som inte går sönder och tål olika väder?!!
Menar du att ha i hagen? I så fall Protectors gummiboots. Funkar sååå bra! Eftersom de är av gummi suger de inte åt sig vätska och blir tunga, lera etc fastnar inte och det är bara att spola av dem efter intag.

Att bootsen går sönder är ju endel av tanken, bootsen går sönder istället för att hästen gör det. Boots är helt enkelt en förbrukningsvara. Är det i hagen gillar jag kotringar bättre än boots. Det blir mindre skav, mindre som fastnar, hästen slipper gå med ett blött "omslag" ner på hoven och man slipper risken med att de vränger sig och därmed inte ger något skydd.

Liknande trådar

Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Min lilla welsh mountain ska gå Sugar Cup i fälttävlan i helgen. Hade ni broddat? Och hur skyddar jag bäst mot brodd-tramp? Boots fram...
Svar
5
· Visningar
636
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 457
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025