Border Collie

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Cottage
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 975
C

Cottage

Hej! Jag har en Dogo Argentino hona på 1 år, men jag skall även köpa en border collie lite senare.. Men det lilla krucket är vilken border collie kennel jag skall välja. Har tänkt på en i danmark, eftersom jag har hört att dom har fina kennlar där, men jag undrar ven om någon har något tips på en kennel här i sverige som är bra. Jag skulle bli jätte glad om ni vilje hjälpa mig! Undrar även om någon har en dogo argentino, eftersom jag har en själv!

Sv: Border Collie

Vad tänker du använda din Border Collie till? Hade du tänkt att ha den som sällskap, vallning, agillity eller kanske något annat?

Sv: Border Collie

Jag känner till endel uppfödare till BC, men dom säljer inte till någon som inte tänker valla ..

Så följdfrågan blir: Vad tänker du sysselsätta din BC med ?

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 675
Senast: Ragdoll
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 827
Senast: ildiko
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
190
Senast: Sryoqwe
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka