Youmeoh Trådstartare 17 Feb 2007 #1 Jag har ridit dressyr i ungefär 12-13 år och har börjat fundera på att prova på AR som omväxling. Är det nån som har några tips var jag kan börja? Fram med allt! Vill ha så många tips och råd som möjligt
Jag har ridit dressyr i ungefär 12-13 år och har börjat fundera på att prova på AR som omväxling. Är det nån som har några tips var jag kan börja? Fram med allt! Vill ha så många tips och råd som möjligt
IngelaH 17 Feb 2007 #2 Sv: Börja med AR Börja med att läsa faq-en. Sök på andra trådar, som heter liknande "börja med AR" Sök på andra internetsidor om AR, barock, klassisk ridkonst Åk på kurser som fotfolk Läs litteratur om AR, till exempel Bent Branderups Akademisk Ridkonst och Ridning på kandar. Sätt dig med andra ord in i vad AR handlar om innan du bestämmer dig. Välkommen in i gänget om det verkar vara något som passar just dig och din häst. Mvh IngelaH
Sv: Börja med AR Börja med att läsa faq-en. Sök på andra trådar, som heter liknande "börja med AR" Sök på andra internetsidor om AR, barock, klassisk ridkonst Åk på kurser som fotfolk Läs litteratur om AR, till exempel Bent Branderups Akademisk Ridkonst och Ridning på kandar. Sätt dig med andra ord in i vad AR handlar om innan du bestämmer dig. Välkommen in i gänget om det verkar vara något som passar just dig och din häst. Mvh IngelaH