Börjes, hur?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 711
E

Egonson

Jag beställde lite saker från börjes för några dagar sen. Idag beställde jag en sak till, hamnar det på samma order eller får jag dem separat?
Onödigt att betala TVÅ fraktavgifter ju :crazy:

Sv: Börjes, hur?

Risken är nog att de hamnar på två olika ordrar, det hände för mig trots att jag betällt samma dag, fast vid olika tillfällen, men du kan ringa dom, och har dom inte hunnit skicka den första leveransen ännu, så brukar det inte vara några problem att dom lägger ihop dom.

Okej. Får göra det då. Tackar för det snabba svaret :bow:

Jag har kompletterat mina ordrar många gånger, men då har jag ringt och bett dem att fylla på den tidigare ordern. Lägger du till via internet, fax eller post så blir det nog en helt ny order.

Jag har bestält två gånger på internett med nån dags mellanrum, och alt kom i samma paket til mej:)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
792
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
771
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka