börjes läserridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare knasenknas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 783
K

knasenknas

är det någon som har dessa? bra eller dåliga? små eller stora i storlekarna?

Sv: börjes läserridstövlar

Jag beställde dom, och fick hem dom, men skickade tillbaka dom. Det var inget fel på dom, dom verkade tvärtom mycket bra med tanke på det priset! :) Tyvärr var de för höga för mej (och jag tror inte att de skulle bli bra även efter att de fått sjunka ihop lite heller...), och därför fick jag skicka tillbaka dom.

Men som sagt så tyckte jag att dom verkade mycket bra till det priset! Vad gäller storleken så tror jag dom var ganska normala i foten, kanske möjligen något små? Det där med att dom var höga för mej kanske inte spelar så stor roll för dej, jag är nämligen kort, så det var inte just stövlarna som hade höga skaft. Snarare så tror jag dom skaften är ovanligt låga, mot många andra!

Sv: börjes läserridstövlar

Jag har dom! Dom är faktiskt fantastiskt bra för det priset!! Dom är sköna och mjuka. Jag tycker dom är normala i storlekarna. Perfekta vardagsstövlar :)

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: EZMK
·
Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
174
Senast: Ajda
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: clusia
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka