Börjes Thermotäcke samt Ridtäcke

cactuspower

Trådstartare
Det marinblåa med 200g foder. Är det bra?
Min farbrors sambo dvs. min "faster" skulle köpa med ett sådant till mig Om hon skulle åka ner till Skåne idag (det var osäkert om hon skulle åka dit i dag eller i morgon). Hon skulle även köpa Skritt/Ridtäcket, det marinblå som jag tror kostade 179:- samt tre sånna där huvor, dom nya (?) De Luxe. En Brun, Beige och Grå.
Kostade väll 34,95:-/st tror jag.

Någon som vet hur dessa grejer är?? Alltså hur är passformen på sakerna, hållbarheten osv.? Är ni nöjda ni som har någon (eller några) av ovanstående prylar? :)

Sv: Börjes Thermotäcke samt Ridtäcke

Jag har det blå termotäcket, och till det priset är jag mycket nöjd! (Täcket kan ju inte hjälpa att hästen har sönder det....)

Jag har thermotäcket (fast med en annan färg). Har använt det som innetäcke två vintrar, och oftast har min häst bara fått ett regntäcke ovanpå när hon gått ute. Det är tvättat 5-7 gånger. Jag är helnöjd med täcket, och skulle väldigt gärna köpa ett till likadant! Det sitter väldigt bra på min häst, hållbarheten är långt över förväntan till det priset!

Har det termotäcket fast i vinrött. Tycker att passformen är mycket bra och även kvaliteten, har inte haft det så länge än men det är helt klart ett väldigt prisvärt täcke!

Vad bra! Det låter ju riktigt lovande då! :) :bump:
Hoppas att hon åkte idag så hon kunde ta vägen förbi Börjes då, för i morgon är det ju stängt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka