Börjes utbud i affären!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ArabianGirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 056
A

ArabianGirl

Har börjes mer grejer att beställa på postorder, eller finns det mer saker i butiken än vad det gör i katalogen? Eller är det ungefär lika?

Sv: Börjes utbud i affären!

Finns MYCKET mer i affären. Bl.a märkessadlar till superbra priser. :)

Jag blev lite besviken när jag var i butiken...kändes som om det fattades typ hälften av allt i katalogen...men pluset är just att där e massor av sadlar till bra priser..

ALLA butiker?? Pratar vi "häst" så rör det sig "bara" om 2 butiker....

Eftersom jag bor på orten så handlar jag såklart alltid i affären och därför har jag inte så stor koll på vilka grejer som är med i katalogen och vad som är "extrasortiment" som bara säljs i butiken.

Men visst har de en hel del grejer i butiken utöver postordersortimentet. Främst mer märkesgrejer, men även lite billigare partier av ex grimmor o shabrak säljs ibland.

Kan ta några exempel:
-kläder från Kingsland (nu känns det som att de har utökat detta rätt mkt senaste tiden)
-kläder från north .... ja vad heter dom? som Per & Per gör reklam för?!
-kläder från kyra, cavallo m fl
-sadlar från bl a frank baines, jaguar, stübben, pessoa
-shabrak från kingsland, hansbo, mia's, jacson, bucas m fl
-täcken (här har dom rätt mkt mer utöver postorder) både billiga o märkestäcken. ex flera modeller från bucas, kingsland, hansbo. ja flera märken oxå, vet inte alla
-brukar finnas ett par extra träns oxå

Sen ska man komma ihåg att utbudet kan variera och är begränsat. Det finns alltså inte alla färger, modeller o storlekar i allting (på knappt något kanske). De tar väl helt enkelt hem sånt som de tycker om. Så man får inte bli besviken om man inte hittar just det man tänkt sig.

Japp...var i alla...även leksaksaffären och den andra typ mataffären där det även var kläder...jag hade en hel dag i Tingsryd...

Till piggis_83: klart man får bli besviken men man ska kanske undvika att åka dit med en massa förhoppningar

Senast ändrad:

Postorderlagret ligger inte så långt ifrån affären. Jag har varit ute där och hämtat saker ett par gånger som inte har funnits i affären. Har betalat som vanligt, dvs i affären, och sedan åkt ut med mitt kvitto och hämtat varan.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
583
Senast: Honey07
·
Skola & Jobb Här listar vi positiva saker med att börja jobba i morgon: * Äta något annat än julmat och slippa laga mat själv! Jag har mina...
Svar
19
· Visningar
878
Senast: SaraXX
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka