Boston terrier

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare naturElle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 334
N

naturElle

Någon som har en boston terrier här o kan berätta lite om rasen? :)

Jag hittar inga svenska uppfödare (svenska terrierklubben) på nätet men enligt en hundrasbok jag har registrerades det 58 stycken hundar 2004. Nån borde ju föda upp i Sverige då tycker man? Någon som vet?!

Sv: Boston terrier

Men... hmmm... jag som letat o letat på nätet utan att finna något! :mad:

Tack ska du ha för att du hade ögonen med dig! :)

jag har en schäffer och hon är 3 år!
hon vill inte para sig idag är det deen 14 dagen vi föörsöker!
vi har förökt förra året också men hon ville inte då heler!

kan ngon svara mig varför hon inte gör det?

:confused:

Min mormor har haft 2 stycken (pappa och son) och pappan var en av dom finaste exteriört som någonsin funnits! Stor med maskulina linjer, en riktig hane med andra ord! :D (sagt av nästan alla dommare) :love::love::love:

Sonen var också riktigt snygg men hade mycket mjukare linjer och mer muskler! (typ liten boxer)

Fråga på bara! :laugh:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 993
Senast: ildiko
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 583
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 598
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna