Bowling inferno

D

dolphinsmile

förlåt ameo man får inte diskutera enskild häst jag vet..

Men måste bara säga! Va så jäävla bra idag ju! hade verkligen unnat den där tjejen segern! Lite småtråkigt när stor tränarna vinner jämt..
 
Sv: Bowling inferno

Ja precis!

föresten.. vet ni vad vi borde ha! Ett lopp för de bästa amatör tränade hästarna i sverige! Snacka om att få upp lusten för alla som stackare som knegar med sina hästar dag ut och dag in och ändå inte kan konkurrera med alla dessa rika knösar..
 
Sv: Bowling inferno

Ja.. nu vet jag inte riktigt va det är för lopp.. (känner mig dåligt insatt) Men alltså vi borde ha ett stort lopp.. liknande derbyt eller nått.. för jag menar amatörerna är dom som gör sporten! utan dom så skulle inte travet finnas! Skulle kunna heta Amatörchampionatet eller likn. och ha som regel att hästen måste varit amatörträning i ett halvår innan loppet eller nått.
 
Sv: Bowling inferno

okej nu har jag kollat upp lite.. är det alltså amatörlopp? alltså bara amatörkuskar som får köra.. har jag fattat det rätt?

Finns det ens några lopp som bara är öppna för amatör tränade hästar?
 
Sv: Bowling inferno

Vet ni va jag startar en egen tråd om det där nu! så kan vi diskutera hur bra BI var i derbyt här istället..
 
Sv: Bowling inferno

fast K-G Berthmarks är det största loppet för amatörer.. bara det att det är tillåtet med proffstränade hästar.. vilket vinnaren idag var.
 
Sv: Bowling inferno

Medins har deg så det räcker, jobbar inte med något annat, har anställd personal och snart är Christina proffs också ;)

Inferno var toppbra och jag tyckte det var kul att det gick så bra.

Man får diskutera enskilda hästar hur som helst. Titta på tråden om Min Narkissos...
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 402
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 244
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
773
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 937
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp