• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Opi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 337
O

Opi

Är det någon som använder nån form av boxmatta? Hur funkar det? Någon sort som rekommenderas?
Min häst far runt så och ligger på betongen, inte så skönt för honom. Skulle vilja ha en matta under som värmer lite och är mjukare än betongen...

Vi har boxmatta i boxarna... hur det funkar.. ja du... bra fråga. Det fanns där när vi flytta in så jag vet inte, tycker det är ganska bra faktiskt.

Sen harvi väödigt bred stallgång så vi har en jätte lång boxmatta som gå igen om hela boxlängan.. bra, hästarna halkar inte lika lätt på betongen då. Kätt att hålla rent... blir inte samma eko ljud i stallet.
Vet inte vad det är för sort eller något, så jag kan ingen rekomendera.. sorry !

Vi köpte mattor på en bildäcks firma ;p
Bra enkelt men tungt dock att lägga in,vi kunde beställa mått så de blev bra :D
Så hör med nån däck å gummi verkstad!

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
160
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Fiorano
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 219
Senast: Reshästen
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka